Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Träningsplanering

Kategori: Allmänt

Idag ska jag ha träningsplaneringsmöte. Ikväll skall målas framtidsdrömmar och träningsmål skall stolpas. Vad vill jag? Hur mycket tid har jag? Vad måste jag bli bättre på? Får återkomma med en sammanfattning efter kvällens planering.

Morgonen inleddes som en vanlig tisdagsmorgon med ett spinningpass. Idag var det väldigt roligt och svetigt. Mycket folk och jag var riktigt sugen på att köra! Kvällen kommer att avslutas i Valhalla med intervaller om bara benet gillar vattenlöpning.

Äggen i ögat verkar ha kläckts och de små odjuren verkar ha flyttat på sig.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Väntar nyfiket på planeringen? Kommer det finnas möjlighet att träna ihop på helgerna ...

    2007-10-31 | 07:49:27
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Absolut!

    Planeringen blev inte riktigt klar men jag får återkomma

    2007-10-31 | 08:09:43

Kommentera inlägget här: