Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

jobba, jobba, jobba

Kategori: Allmänt

Inte för att jag är toksugen på att träna utan mer för att jag inte vill jobba men hallå kan vi bli klara med den här rapporten nu. Jag får inte lämna huset innan vi satt sista punkten. Nu väntar jag på att mina kollegor ska bli klara, inspirerande......

Ska försöka hinna med ett dubbelsteppass. Två brädor borde bli dubbelt snurrigt? Eller? Får nog återkomma om jag hinner dit. Ska gå och piska mina kollegor.

Höften blir lite bättre men ine helt bra än, får se om jag kan springa i helgen. Får också se ur pigg jag är på det efter 5 spinnningpass på lördag......

NU ska jag gå och piska

Kommentarer

  • Sara säger:

    Är i ungefär samma läge, ska lära upp vår "praktikant" och han är ju knappast snabb i labbet. Hoppas kunna vara klar till sex - men vissa tränade innna jobbet!
    Dock lätt känning av musarm - tror inte att mina frivändingar gjorde saken bättre... suck

    2007-10-11 | 15:09:43
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: