Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Jag börjar bli en dålig människa

Kategori: Allmänt

På sista tiden har jag jobbat alldeles för mycket och dessutom jobbat så intensivt under dagarna att jag helt tappat greppet om webbvärlden. Träning har det väl i ärlighetens namn inte heller blivit så mycket av men nu börjar det i alla fall rycka i träningsnerven och jag räknar med att starta upp vinterträningen på måndag. Ska bli grymt roligt.

Smålandskaveln i helgen! Det blev andra dagsträckan för min del. Hade hoppats lite på en nattsträcka. Sprang ju till och med nattävling förra veckan för att komma in i nattänket. Men samtidigt är det skönt att slippa. Det är ju ganska ringrostigt. Dag känns inte så otäckt!

Benet mår dessutom sådär. Har ont när jag springer. Måste ta tag i det också, men först måste jag börja jobba mindre. Men det blir inte idag som jag jobbar mindre.....Ska dock träna ikväll. Skall öka skaderisken inför helgen med lite dubbelstep. Det blir bra det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: