Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fransesco Campana Garcia = min nya förebild

Kategori: Allmänt

Vilken kille, vilken utstrålning! Var på spinningconvent i lördags och alla instruktörer är ju jätteduktiga men så kommer denna spanska ironmantriatlet in och sätter sig i sadeln och det blev en magiskt timma! Den grabben har förmåga att trollbinda sina cyklister. Hans filosofi var att vi skulle ut och cykla ett riktigt cykelpass. Dvs, inga konstiga övningar, inga konstiga tempon. Tokbra spinningmusik och jobbiga backar!
Att han dessutom är vältränad (ironman!!) gör inte saken sämre. Det syntes att han kunde cykla! Får ni chansen att träna för Franceso, gör det!! Tyvär håller han klasser i London.

Så, nu ska jag bara landa lite innan jag själv skall göra ett lika bra pass.

Efter 5 h cykel var jag lite trött på söndagens tävling. Men ett helt OK lopp blev det. Bommade bara några små svängar. Sista individuella orienteringstävlingen är avklarad. Säsongen går alltid fort på hösten. Men jag börjar bli sugen på låmgpass.....

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag börjar också bli sugen på långpass! Ska bli kul! Av någon anledning har jag ju faktiskt aldrig varit med på dem tidigare... :S

    2007-10-18 | 12:31:09

Kommentera inlägget här: