Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det gör ont!

Kategori: Allmänt

Idag har jag väldans ont i höften. Kanske inte så smart att springe men det är ju så roligt.

Lördagen var ett bra lopp. Benen var inte alls med mig. Utöver den stela höften var benen helt sega. lidingö sitter fortfarande i benen tror jag allt. (Hur dåligt tränad är man?) Vi gick inte jättebra så de inledande sträckorna så brudarna på min sträcka gick ut runt 60:onde plats. Tyckte inte att jag sprang om så många men vi plockade i alla fall till plats 32 (?). Var inte heller sist in vilket var ett litet mål. Måste vara nöjd emd mitt lopp. Jag bommade egentligen inget och med de benen jag hade så kunde jag inte göra mer.

För att ladda optimalt och vila höften promenerade vi sedan från Zinken in till stan, åt och promenerade tillbaka= mycket smart. Söndagen blev en lång pina. Mycket löpning och när det gör ont är det inte kul att springa. Men ändå ett OK lopp.

Idag blir det coreboll...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: