Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Två pass.

Kategori: Allmänt

Körde en lunchspinning på Friskis för att toppa med en kvällspinning på Sportlife. Snälla, låt mig bli bra i höften för nu är jag less på alternativ träning. Som tur är kändes det väldigt bra efter onsdagens löpning och imorgon är det dags igen. Det kan nog bli en 45 minuter kanske? Men det får bli tidigt tidigt för klockan 10-14 ska jag sitta på uppföljning på kursen jag gick för två veckor sedan. Ska försöka börja springa 8:20, men det betyder att jag måste lämna lägenheten kockan 7:50....Men det går nog.

Lördag eftermiddagen skall jag tillbringa med att kolla på en cykelcrosstävling. Kan bli kul! Har aldrig sett cykelcross.

Idag skall jag köra coreboll OCH KOLLA PÅ CYKELSKOR!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: