Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Soffpotatis

Kategori: Allmänt

I helgen har jag övat på att vara soffpotatis och det visade sig direkt att jag är en talang på detta. Har alltid undrat var min talang ligger. Har ju ihärdigt tränat massor av orientering, åkt skidor, skidorienterat, provat att dreja och så hittar man talangen direkt på en helg sådär. Igår var en fantastisk dag. Sov  länge, åt frukost, Slappa i soffan, sov i soffan, lagade mat, bakade bröd, gjorde piroger. Sen var jag jättetrött och vilade i soffan innan jag sov. Bra dag.

Men med tanke på min naturliga talang så behöver jag kanske träna på lite annat. Coreboll och massage idag. Höften har mått bra av all vila och jag hoppas kunna börja träna lite mer denna veckan för att kunna börja ordentligt veckan efter det. Lite försening i programmet men bättre att börja träna när jag är hyfsat bra i höften än att hålla på och småträna. 

Måndag morgon. Dags för en veckas tråkjobb.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: