Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Snön vräker ner

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag springa nattpatrulltävling och snön vräker ner. Lapphanskar. Vaknade vid fyra i natt för att gå på toa och blev aningen förvånad när jag tittade ut. Var tvungen att titta ett tag innan jag trodde på vad jag sov. Väckte Jonas och försökte få hoonom engagerad i vädret. Inte så mycket entusiasm. Det har nog kommit en 5-7 cm nu. Spårsnö..... Inte bra med tanke på att vi tänkte ligga först.

Sista orienteringtävlingen för året känns lite vemodigt men å andra sidan börjar de långa härliga kalla långpassen nu! Måste bara bli bra i höften. Ska börja sköta den på måndag. Ska på massage och förhoppningsvis få en förklaring på vad det kan vara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: