Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

RACER RACER RACER RACER RACER RACER RACER RACER RACER

Kategori: Allmänt

RACERdrottningen har landat! Har precis köpt en ny otroligt snygg racer. En Bianchi Elle, snyggt klassiskt mintgrön med blommor på ramen. Jag vill INTE ha snö. Gärna 10 plus och sol!



Men VARFÖR säljer man cyklar uten pedaler? Har fått nöja mig med att provsitta cykeln men vill ju ut och skvätta grus i kurvorna. Jag är ju känd som fartfantomen. Så nu måste jag hinna förbi en cykelaffär för inköp av pedaler och skor. Nästa helg hoppas jag kunna lufta den.

Mycket bra shoppninghelg. I lördags shoppade jag loss med en klänning, en kjol, en kofta och (!) ett par stövlar. Hittade till slut ett par som jag kunde pressa ner mina fettovader i. Oväntat. Men nu måste jag nog hålla i plånboken. halva lönen på 2 dagar.

Träningsmässigt var helgen kass. 75 min distans och 25 minuter core igår är allt. Idag skulle vi tränat men en spontanshoppning av cykel tog lite längre tid än planerat och gymmet hann stänga....

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Häftigt! Då får man se upp när du är i farten.
    Pedaler känns som en ganska viktig del av en cykel..
    Men jag vill nog gärna ha lite snö iallafall

    2007-11-27 | 12:17:27

Kommentera inlägget här: