Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Pedaler fixat!

Kategori: Allmänt

Är de inte snygga? Mina nya pedaler?

Klicka här för att visa en större bild
Ja, jag är skadad, men just nu när man inte kan springa så mycket så känns det bra att bli cykelfantast.

Får väl erkänna att Bassäng byttes mot säng i morse. Blev lite sent igår när vi hade maten i klubbstugan så vi var inte hemma förren 22:00 och ska man bada innan jobbet måste man gå och lägga sig då. Men ikväll blir det elipsintervaller, coreövningar och sen tjejträning. Får ta igen missad träning med ett långt pass ikväll.

Fortfarande ingen bra struktur på träningen men jag försöker hålla i och hoppas kunna börja springa snart så träningen blir enklare.

Kommentarer

  • Sara säger:

    så småfolket har börjat utveckla ett eget språk också?!

    distans på söndag, 75 min, med start någon gång mellan 17-18 skulle jag tro - vi ska hinna lägga ett golv innan dess!

    2007-11-28 | 12:59:20
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: