Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Mycket har hänt....

Kategori: Allmänt

Igår sprang jag 45 minuter utan någon större smärta i benet. Det känns lite i faschian (stavas det så rättstavningspolisen?) på utsidan av benet när jag springer men idag känns det bra. Ikväll ska jag på massage och det kommer förmodligen INTE att kännas lika bra, men är säkert välgörande?

Helgen tillbringades på utbildning. Grundläggande fysiologi och anatomi. Ganska intressant men det tog ju all tid och innebar tidiga mornar. Vill sova, eller framförallt vill jag bara vara ledig och slappa. Längtar till julen.

Bäst att jobba på lite. Motivationen är inte på topp men tiden går i alla fall fortare om man jobbar. 12 minuter till lunch.

Sara- om du läser idag. Grattis!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: