Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Långfil

Kategori: Allmänt

Har ni provat det? Jag gjorde debut i morse. Ingen vidare upplevelse. Inte dåligt men konsistensen var lite sisådär. Smaken något sämre än vanlig fil så det var nog sista gången.

Positivt löpbesked dock. Sprang 15 minuter igår. Kände lite drag i rumpmuskeln men inget i höften och idag känner jag faktiskt ingenting. Det kan bli en 20 minuters löptur i helgen. Härligt att känna att man är på G igen.

Annars kommer det att bli en innehelg. Skall sitta på anatom och fysiologiutbildning hela helgen. Det värsta med det är INGEN SOVMORGON. Jag ska vara på plats 08:00 i Kungälv. Stackars mig.

Rullskidturen gick bra den också. Kärringkörde nerför och var varken snabb eller teknikst bländande men det var ganska roligt. Blir nog en ny tur på tisdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: