Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Ingen träningsrappotering.

Kategori: Allmänt

Nytt träningsår, ny träningsdagbok och så får man börja med luckor..... Försökte mig på att köra elips igår men gick av efter ca 45 sekunder. Det finns en ilande, pirrande känsla i höftbörjarmuskeln. Det onda har flyttat på sig lite, vet inte om det är bra eller dåligt, men i alla fall annorlunda. Ska försöka att hålla mig ifrån fysisk aktivitet tills den känslan har släppt. Jag vill inte gå in i en tung träningsperiod skadad. Jag ska ge det två veckor till utan tuff träning för att se om det kan bli bra innan jag kör igång igen. men man är sugen nu. Träna så där härligt mycket så att det pirrar i benen när man vaknar på morgonen. Stel, tung i kroppen men ändå stark! Långpass i regn, motvind och kyla. Ahhh, kan det bli bättre. (Ja, jag är sjuk)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: