Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fotfarande cykelfrälst

Kategori: Allmänt

Cyklist idag också! Kommer nog att vara cyklist mentalt ytterligare några dagar. Idag har jag kommit ett steg närmare en hel cykel. Pedaler kommer att levereras med bud från Stockholm på fredag. Gäller bara att få tag i ett par fossinghållare tills dess. Verkar bra dyra bara. Någon som har ett par över? I småfolksstorlek?

Körde spinning i morse och drömde mig bort på min mintgröna, blommiga racer. Tog i lite extra. Deltagarna skrattade visst när jag beskrev min cykel! En deltagare hade en mintgrön Bianciflaska, borde ha norpat åt mig den.
Hade hoppats hinna köra ett pass till idag men vi ska laga maten i klubbstugan så jag hinner inte det. Men imorgon satsar jag på två pass. Morgondopp i Valhalla och tjejträning på kvällen. Känner mig frusterad över att inte hinna träna som jag vill. Får försöka kläma in träningspassen så gott det går.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tillbaka från bassängen än? Hade tänkt plaska till helgen, men när knät är så bra som det är kör jag OL på lördag och distans på söndag kväll - tror jag drömmer.

    Cyklist, hrm .. jag har nog tappat det lilla som jag någon gång snappade upp ... vadå fossinghållare? sitter inte fötterna fast i pedalerna typ? Men får erkänna att cykeln ser snygg ut - och snabb!

    2007-11-28 | 07:20:12
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Skäms, men basSÄNG bliev säng i morse...Lovar dock att köra dubbla pass ikväll.....

    Tja, fossonghållare är skor på Sofiaspråket.

    Vilken tid gäller på söndag? Kanske kan hänga på om David och Lotta åkt hem!

    2007-11-28 | 07:57:40

Kommentera inlägget här: