Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

bäst att skriva lite

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag  åka rullskidor så man kan inte vara säker på att alla armar och handleder är hela imorgon. Blir spännande och jag kommer förmodligen att vara toktrött i armar och axlar efter 1 km. Satsar på ett varv på grusåttan. Blir bra det. Sen ska jag skifta till löpardojjor och prova några vinglande ystra steg. En 10-15 minuters jogg får det bli innan massagen tar vid. Hoppas det inte gör lika ont som sist.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hur var nu löpformen?

    Vad skulle du välja; två veckor i Thailand eller en vecka i Portugal (iofs träning - men kommer inte kunna springa mer än varannan dag)?

    2007-11-16 | 07:28:42
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com
  • Anonym säger:

    jag kommer att välja bort Portugal med följande motivering:

    Mitt i bästa skidsäsongen. Det är roligare att åka skidor då.
    Det är inte så varmt i Portugal i februari så det är inte säkert solbrännan blir bättre.
    Det finns andra ställen jag helldre åker på träningsläger till.
    5 veckors semester på sommaren hägrar....

    Välj Thailand.

    2007-11-16 | 08:00:46

Kommentera inlägget här: