Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vinst!

Kategori: Allmänt

Igår körde jag ett favoritpass. OL-intervaller mot Jonas. Gillar verkligen att köra mot någon för det blir helt annan skärpa. Avgick med en lätt seger. 3-1 till mig. Orienterade hyfsat. Är lite arg på mig själv för att jag blir passiv ibland. Jag önskar att jag vågade springa ända in på kontrollen. Oftast stannar jag och gör en säkerhetskoll innan sista 50 metrarna. Det kan säkert vara bra ibland men man tappar tid på det. Tanken är ju också att det skall varahögfartsorientering när det är så korta intervaller.

Kroppen känns OK. Inte dunderpigg men det känns som jag har höjt lägstanivån på min löpning tills i år. Körde core innan löpningenoch jag har blivit starkare! Var grym på passet igår!

Förresten! Jag har rastat cykeln också, i måndags. Den var lite ringrostig men nu är vi igång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: