Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tja

Kategori: Allmänt

Några bra saker att plocka med sig men det vill sig ine riktigt hela vägen. Löpningen fungerar inget vidare. Känner mig inte alls lika snabb och stark som under påsken och 10-mila. Det är trötta ben och med det kommer trött huvud. Bommar inte så stora bommar men retligt många. Många små krokar och tiden trillar på. Blir oftast  5 eller ända upp till 10 minuter på en klassisk bana. Inte bra. Men jag jobbar på och hoppas att benen skall lossna (inte från kroppen då).

Nu ska jag iväg och reka för Sprint- DM. Det blir fantastiska banor som du inte bör missa!

Kommentarer

  • Enga säger:

    Hur går det i Norge egentligen? Förväntar mig uppdateringar här förstås.

    2007-06-29 | 17:02:05

Kommentera inlägget här: