Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

stabilt

Kategori: Allmänt

Stabila lopp i helgen men några retliga misstag gör att de där toppresultaten uteblir. Men jag hoppas få till riktigt bra lopp nu de kommande två veckorna. De finns där....

I söndags gjorde jag många små misstag 10-20 sekunder men inga stora. Hade kanske en dryg kilometer kvar att springa när jag frontade med en taggtråd. Full sula rätt in. Aj, vad ont det gjorde. Hår en rejäl blåröd bård över benen idag. Lite svårt att gå. Men jag tog mig i alla fall runt men tyvärr bommade jag 2 minuter direkt efter smällen. Gissar att jag tappade fokus ett tag där.. Synd!

Lördagen var samma stil. Många småmisstag men här slapp jag den stora bommen.

Löpmässigt fungerar det OK. Inget riktigt tryck men helt OK tempo. Var 2:a och 4:a på spurterna! Det är jag nog mest stolt över i helgen. Har haft full satsning på båda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: