Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

intresse dalar

Kategori: Allmänt

Som ni märker har intresset dalat lite här men eftersom jag fick påtryckningar av en läsare idag så får jag väl blogga mig igenom sista tiden.

Just nu är fokus i mitt liv på att INTE KLIA! Vaknade i onsdags med några få utslag på höften och blev mäkta irriterad på hotellets löss.... Men det visade sig snart vara något annat och nu har jag utslag över hela kroppen. Läkarna vet inte vad det är men det smittar inte och jag mår bra. Förutom att jag blir tokig av att inte få klia. Någon form av allergisk reaktion skall det visst vara. Fick ett nytt utslag igår. Hoppas det var det sista. Tyvär vet jag att de blir kvatr i minst en vecka. Det första har inte försvunnit än...

Mellan klieriet har jag hunnit med två tävlingar. Individuellt elitserien där jag bommade och hade tunga ben. På stafetten var benen något bättre och jag gjorde ett godkänt lopp helt solo. Inte så många lag med så var och en fick sköta sitt....

Nu håller jag på att vila mig i form inför 4 tävlingar i Örebro. Det blir fint det. Idag måste det dessutom intas snask. Det är min NAMNSDAG! Tack alla ni som har kommit ihåg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: