Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Orientering är kul!

Kategori: Allmänt

Tjejträning med nattorientering igår. Förmodligen blev jag diskad på alla tänkbara sätt. Började med att ta fel slinga- åt fel håll. Sprang till kontroll 18 men 8:an var gömd bland bostadshus så jag troddde det var ettan. Började också springa 300 meter på fel stig. Sprang på en paralell stig. Men sen fungerade orienteringen bra. Kom in till varvning och tittade noggrant och sprang iväg, till min 7:a...... Ännu en slinga baklänges. Men sista slingan tog jag åt rätt håll!

Orienteringen fungerade ganska bra. Benen var lite trötta men det var OK att springa ändå. Fantastiskt roligt att orienterar. Ska bli kul att dra igång säsongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: