Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nu kan det bara gå bättre...

Kategori: Allmänt

.. är väl det enda positiva jag har att säga om dagens lopp. Sprang sista i andralaget men hade ingen bra dag. Var aldeles för loj.  Ettan gick bra, sprang för fort till 2:an, lugnade ner mig och tog 3:an, sprang för fort,  bommade 4:an och så höll det på. Jag har verkligen inga ursäkter. Det var ett katastrofalt dåligt lopp som man absolut inte skall göra på stafett. Jag borde ha bitit i och inte slarvat så mycket på slutet. Kartkontakten var obefintlig och det blev väldigt mycket bara köra på. Det funkar inte.

Positivt då? Ja löpningen kändes bara bra OCH GMOK-brudarna lag 1 tog hem segern. Stiligt!

Annars inget att rapportera. Straffträning....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: