Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Inte riktigt sjuk men ingen träning

Kategori: Allmänt

Lite nervöst just nu! Känner mig inte alls pigg men det är inget som har brutit ut ordentligt. Aningen, aningen snorig kanske, trött i kroppen men inget halsont och ingen feber. Nu gäller det bara att få det att inte bryta ut! Har utöver frukost avverkat en kopp te, esberitox och snart en liter vatten.

Får återkomma med rapporter. Måste hålla mig frisk. Håll tummarna snälla ni!

Lite senare.....

Hallå, håller ni inte tummarna? Nu börjar jag må riktigt kass. Det värker i kroppen och det känns som jag har lite lite feber. Det har inte hjälpt att vräka i sig en dagsdos av esberitox på halva tiden. Men än ger jag inte upp.

Ännu lite senare....

Hemma från jobbet och har hitills hunnit med fler esberitox, några liter vatten, två apelsiner, bafusin, 60 minuter sömn i soffan och två omgångar gurglingar med vodka. Vodka är äckligt. Status: Fortfarande trött men inget halsont och inget snorigt. Än lever hoppet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: