Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Bra tränat!

Kategori: Allmänt

Det är inte alltid så lätt att motivera sig till alternativ träning men igår var jag duktig. Började med 30 minuter core. Det var ett väldigt jobbigt program så idag har jag träningsverk! Sen körde jag progressiv distans på elips. 15-15-15-5 med ökande intensitet. Riktigt jobbigt och man tror alltid att man inte skall orka enökning till men det brukar gå. Första 30 var en lätt match eftersom gamla favvoserien Cityakuten gick på TV. Men sen kom Americas funniest homevideo så då fick man bita ihop och koncentrera sig på annat sätt.

Hoppas ni gillar min nya layout. Jag är mycket stolt över att ha lyckats fixa till detta helt själv!

Idag ska jag leda spinning på lunchen och sen köra någon snabbhetsträning ikväll. Två träningsdagar innan vila!

Kommentarer

  • Sara Svensson säger:

    Ser bra ut! Själv vilar man idag för att vara i toppform inför fredagens spinning!

    2007-03-08 | 08:04:38
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Sara>> Smart!

    2007-03-08 | 08:10:52
  • Bettan säger:

    Kanonsnyggt, fina bilder.
    Hemside-designers, eller vad det nu kallas, släng er i väggen!

    2007-03-08 | 19:31:38

Kommentera inlägget här: