Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

6 sekunder.....

Kategori: Allmänt

Missade januari månads målsättning på grussexan med 6 sekunder idag. Har satt upp målsättningar för januari, februari och mars för att förhoppningsvis ha blivit betydligt snabbare på väg/stig tills säsongen dras igång.

Vad ska jag skylla på då? Benstyrketräningen igår? Eller kanske det faktum att jag sprang på lunchen och inte riktigt hann värma upp ordentligt?

Nåja, det var ju nära i alla fall och januari är ju inte slut än! Får se om jag hinner göra ett nytt försök innan månadens slut. Annars får jag väl anse mig vara tillräckligt nära för att kunna gå vidare med planen.

Ikväll blir det att leda spinning. Blev inkallad som vikarie. Kul.

Behöver nog stretcha lite också. Det är skönt att springa på lunchen men det blir lite si och så med stretch och uppvärmning.


Kommentarer

  • Enga säger:

    Det ger jag godkänt. 6 sekunder på 6 km är inom felmarginalen. Du kan ju ha missat starta klockan exakt i start och vid målgång.

    2007-01-20 | 11:39:15

Kommentera inlägget här: