Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Snygg vurpa. (Tack och lov utan publik)

Kategori: Allmänt

Halvt sovande och halvt vaken släntrade jag in i spinningsalen och upp på podiet och så pang låg jag där med magen in i cykeln. De hade varit och tvättat golven strax innan passet och cykelskor är ganska hala. Det måste ha sett ganska skojigt ut.

Var otroligt trött idag. Lyckades inte riktigt väcka kroppen, och någon benstyrka på lunchen blev det inte utan jag var ganska nöjd efter lite core. Det är ju kul att ha hyfsat pigga ben till skidlägret.

Det blir ingen träning ikväll eftersom jag ska laga mat så nu blir det vila fram till onsdagens snabbdistans. Vi får se vad det blir. Är lite sugen på grusåttan men då måste jag ha bil.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: