Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Småstrul

Kategori: Allmänt

I lördags försökte jag träna men kände mig helt sliten i kroppen och fick tillbaka mina gamla besvär med luftrören. Det blev ingen riktig träning utan bara 45 minuter jogg. Kändes bättre på söndagen och det blev WW-intervaller och styrka. Riktigt bra intervaller. Bra för foten också då jag har kännt av den lite på sista tiden.

Igår jobbade jag hela dagen och drejade på kvällen så det blev vilodag. Det är fantastiskt roligt att dreja, tyvär är det svårt att välja vad man vill göra utan det blir mest en massa skålar..... Om någon är sugen på en skål kan ni ju höra av er. De kan ju bli värda pengar om många år när jag blir känd....

Imorse blev det spinning, roligt och ganska mycket folk. Ikväll blir det 2 km-intervaller eller testlopp. Vi får se vad det blir.

Spännande eftermiddag blir det med skidskytte distanslopp. Gäller att hålla alla tummar. Tycker att Ferry är värd en stolpe in nu efter fjärdeplatsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: