Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nytt pers.

Kategori: Allmänt

Det var 2-kilometare på grusåttan igår och trots att det inte kändes jättebra så persade jag på alla kilometrar och är nu under mars månads målsättning med vila.... Känns bra. Ska bli kul att springa hela utan vila nu och se vad jag kan prestera. Men jag är på rätt väg. Utvecklingen går ju framåt. Det var också skönt att se att morgonens spinningpass inte påverkade formen så mycket utan att jag klarade av att springa ganska fort ändå.

Annars var gårdagen blandad rent idrottsmässigt. Jag led verkligen med Ferry. Jag unnar han gärna en medalj. Roligare idrottare får man ju leta efter. Han måste vara världens tacksammaste intervjuobjekt. Samtidigt kan man inte annat än imponeras av Anja. Idag får vi hoppas på dammedlajer. kanske kan Helena få till det? Det vore roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: