Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Less på spinning.

Kategori: Allmänt

Två pass igår och nu vill jag göra något annat! Först morgonspinning och sen ett pass till på kvällen. Idag blir det motionscykel som omväxling..... Men imorgon ska jag springa! Yippie! Får dock ta det lite lugnare tror jag. Inga 50 minuter och på platt mjuk mark.

Regnet vräker ner. Får bli buss till frisssan istället för cykel.


PS. Det var för halt igår för att glida fram på Racerdrömmen...DS

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vadå, har du inte skaffat dubbdäck?!

    Hoppas det funkar fint med löpningen imorgon.

    Och regn ja, här är det katastrof - är typ becksvart ute NU vid tolv ... tror jag valde rätt veckodag när jag sprang lunchintervaller i solen igår!

    2007-12-05 | 11:43:29
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: