Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fulländad cykelutrustning.

Kategori: Allmänt

Nu har jag cykel, skor och pedaler så det är bara att vänta på bättre väder så att det torkar upp lite. Vill ju inte smutsa ner underverket. Cyklade lite i lägenheten igår men konstaterade snabbt att det är grymt otäckt att sitta fast med fötterna på en cykel som cyklas i 5 km/h inne i en lägenhet.

I lördags sprang jag i 50 minuter (Och cyklade i 35 direkt efter). Kände som vanligt av skadan när jag sprang men de sista gångerna har det ju känts bra direkt efteråt därför är jag mycket besviken idag när jag har ganska ont. SKIT också. Men det är väl bara att vila tills det är borta och börja om igen.

Eftermiddagen och söndagen tillbringades i Slottskogen ivrigt supportande på Crosscykeltävling. Såg grymt roligt ut. Lerigt, bökigt och jobbigt men inte så svårt. Skulle nog passa mig om jag bytte karriär. Ända problemet är väl min kurvtagning som möjligtvis kan förbättras. Insåg att man kan ta kurvor i högre hastighet än 10 km/h.

Söndagen blev en vilodag. Måste bli bra i höften.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: