Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Äntligen intervaller!

Kategori: Allmänt

Inte så många
Inte så långa
Inte så hårda
och lite ont fick jag.
Men jag sprang i alla fall intervaller igen och det var väldans roligt att få göra det! 5 st 2-minutare hann jag med. Kändes betydligt bättre idag än föregående tisdagar men det kan ju bero på att jag inte körde någon spinning på morgonen. Har ett I-landsproblem. Har blivit erbjuden ett spinningpass på måndagskvällar som jag gärna vill ha men det innebär samtidigt att jag kommer att missa corebollen på måndagar och det är lite tråkigt. Som det känns nu kommer jag nog att ta det i alla fall.

Julklappsleken igår gick OK. Klarade målsättningen och hade med mig två paket hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: