Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Upp och ner

Kategori: Allmänt

Lördag katastrof. Bommade massor och valde att inte läsa kartan....

TIlls på söndagen skaffade jag ett förstoringsglas och allt klarnade! Helt plötsligt såg jag vart jag skulle! Grymt. Sprang ganska bra också. Hyfsat pigga ben och två mindre misstag inledningsvis. Läste fel på en gulmosse till 2:an och la en dryg minut, sen gjorde jag tyvär ett följfel och missade lite på nästa också. Totalt 2 minuter bom. Inte så mycket men en ganska lätt bana så det var onödigt. Men det känns bra inför kommande viktiga tävlingar! Just nu tränar jag ganska mycket så det bör vara lite sega ben.

Idag blev det spinning på morgonen och stigintervaller ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: