Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Spinning!

Kategori: Allmänt

Efter att nästan ha brutit ihop efter tisdagens spinningmisär känns det nu bra igen. Det är ett h-vete att göra spinningpass. Man letar och letar och letar efter bra musik. Eftersom mitt musikintresse dessutom är obefintligt så har jag liksom inget gratis utan får börja leta nål i höstack. Sen när man väl hittat låtar som tillslut, efter att ha varit dissade, duger så börjar analyserna och man lyssnar sönder låtarna och delar in dem i beståndsdelar mindre än vad man trodde var möjligt. Gör ett pass sätter dig på cykeln, provkör och sen håller man klass. Då känns det alltid som världens sämsta pass. Men efter 60 minuters finslipande själv i spinningsalen igår  höll  jag en ny klassoch det finns nog lite potential även i detta pass. Så nu ska jag bara bränna en ny skiva med låtarna i rätt ordning..... Igår fick jag hoppa rätt mycket på skivan...

Idag är det dags för sprinttävling i Borås. Fortfarande lite träningsverk men betydligt bättre. Är sugen på att springa fort! Det var ett tag sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: