Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Längesen!

Kategori: Allmänt

Hallojs igen!

Det var evigheter sen jag skrev här. Tappade lusten lite men nu suger det lite i skrivnerven. Har precis kommit tillbaka från 5 veckors semester och jobbar. Det visade sig  dock direkt att jag inte tål jobbet. Natten mot måndagen blev jag sjuk och sitter fortfarande och snorar. Har dock en väldigt cool röst idag!

Träning blir det så där med. Sommaren var OK. Inte så många långpass etersom vi lad emycket tid på att snickra vår sovstuga på Lavholmen! Den kommer att bli fin. 

Idag ska jag kanske gå på core och röra på mig lite men osäker. Snorar fortfarande ganska mycket så det kanske är bättre att vänta. Får återkomma med rapport så fort jag är igång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: