Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Gräs, vatten och klippor

Kategori: Allmänt

Det är väl en kort sammanfattning av SM-passet igår. Var det inte det ena var det det andra. Och oftast en kombination av minst två. Med toktrötta ben (8 pass på 5 dagar) var det inte riktigt drömterräng. Var grymmesur i skogen men i efterhand kan jag se de fina partierna och med pigga ben ska man nog kunna forcera. Gäller bara att undvika mossar. De är tokigt blöta.

Idag blir det bara härlig vila och en kväll med Marit Bergman på Götaplatsen. Nice!

I helgen väntar två tävlingar somd et faktiskt ska bli jättekul att springa. Jag fick med mig väldigt många positiva saker förra helgen och jag hoppas att det kan fortsätta i samma goda stil.

VM börjar i helgen och man kan tycka att en startlista vore på sin plats. Jag måste fylla i VM-tipset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: