Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tack...

Kategori: Allmänt

..för alla påhejande och positiva kommentarer kring mitt knarkande. Jag kan meddela att så här på morgonkvisten har jag hunnit med både en inhalation och en omgång pulverknark.

Gårdagens träning gick OK. Lite trött i benen sen intervallerna men det känns bättre och bättre i luftrören så det känns lungt inför helgen. Ska bli riktigt roligt att springa 10-mila nu. Jag hoppas bara att benen piggnar till lite under vilan nu. Detr blir en fin uppladdning ikväll med middag tilsammans med några kompisar som det var ett tag sen man såg. Det blir nog lite pasta. Ska köra hem dem i tid så det blir en bra natts sömn.

Förhoppningsvis kan man följa sprinten live idag för jag tror att GMOK kommer att ha en löpare topp 5 och kanske två topp10. Go girls.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: