Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sprintträning

Kategori: Allmänt

Det gick Ok igår. Några mindre misstag men på det stora hela ett stabilt lopp. Farten är väl inte riktigt på topp men tycker ändå att jag kan växla tempo lite bättre än förra året. Luftrören kändes också lite bättre efter att jag har tagit medicin i en dag.

Idag blir en lugn dag. Dels för att jag inte har någon motivation att träna och dels för att jag ska springa tävlingar tre dagar i rad under påsken. Imorgon ska vi dock ha en riktigt lugn dag som kommer att tillbringas mestadels i soffan gissar jag. Det ska bli kul att springa individuella tävlingar. Jag hoppas att jag får ordning på huvudet för då kan det nog gå riktigt bra.

Är fantastiskt less! Vill bara åka hem men har tänkt försöka jobba ytterligare någon timma innan jag går hem. Men långtråkigt är det. Det blir ju inte bättre av att jag egentligen har jobbat mina 4 timmar och skulle kunna gå hem men har tänkt jobba in lite flex idag. Får se hur länge jag ids. Var här vid 6.30 så jag jobbar på övertid redan nu! Planen är att vara kvar till 14:00. Undra om jag pallar det?

Kommentarer

  • MarieJ säger:

    Fin sida! Är mkt impad av att du är så morgonpigg, jag sover som bäst vid den tiden :). Hoppas du får några sköna vilodagar inför sammandrabbningen på lördag, ses då!

    2007-04-05 | 14:08:54

Kommentera inlägget här: