Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Potentialen finns, nu gäller det att inte bomma.....

Kategori: Allmänt

Lördag- Katastrof. Bommade mer än 10 minuter. Men det finns positiva saker. Det var två stora bommar som förstörde allt,annars var det ett OK lopp. Får väl ta med mig det bra.

Söndag- Bra lopp. Bommade cirka 2 minuter men det känns ok på en svår medelsistans. Jag är ingen riktig finlirare. Ingen bom större än 45 sekunder. Bra fart bitvis.

Måndag- Strålande inledning. Gjorde en stor bom på 5:an. drygt två minuter på en dum punkthöjd i mörkgrönt. Missuppfattade en kurva. Sen bra fart igen innan jag stressbommade 10:an med nästan lika mycket och sen 20 sekunders strul till nästa kontroll för att jag var så stressad. Tråkigt för idag fanns verkligen tempot och det hade kunnat gå riktigt bra om jag hade hållt i.

Ja, samma visa som alltid. Jag får bli bättre på att orientera. Fart finns. Hoppas att det stämmer bättre snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: