Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Pollen är skit

Kategori: Allmänt

Efter 4 dagar i budapest med marginell träning var jag grymt sugen på att kötta intervaller på kvällen. Synd då att mina luftrör inte ville det. Kroppen känns som en cementsäck och det var med mycket vilja jag släpade mig runt en sväng i skogen. Har tryckt i mig medicin idag och körde gårdagens intervaller inomhus på band idag. Fortfarande lite tjock i halsen men det funkade 1000 gånger bättre. Får kanske bli lite löpning på band framöver.

Inte så många dagar fram till 10-mila men med tanke på den kraftiga förbättningen under dagen så ska jag nog vara fit for fight på lördag. Surt det här med allt strul men det går ju inte att göra så mycket åt. Nu hoppas jag på kanonväder så att allt slår ut jättefort och pollen försvinner snabbt.

Imorgon blir det 10-mila träning sen vilar jag på  fredag. Benen borde vara pigga efter mycket vila sista dagarna så om bara luftrören sköter sig så.....Ska gå och ta lite mer knark.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hur går det med knarkandet?!

    Vila benen i form brukar vara en bra metod - tror på en snabb Sofia på lördag!

    2007-04-26 | 11:59:19
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: