Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Bra resultat!

Kategori: Allmänt

GMOK-brudarna gjorde bra resultat i helgen. Förstalaget slutade 22:a och mitt lag slutade 56:a. Tredjelaget tror jag blev 198:a och fjärdelaget hamnade lite längre ner.

Jag gjorde ett i princip perfekt lopp. Jag hade korta hängsträckan och gick ut i en klunga som sprang lite för fort, med andra ord perfekt tempo. Bara att bita i och vara med på kartan när det gick lite väl fort och jag tvingades sladda lite. Lyckades dock jaga ikapp och vara med in. 

Det var roligt att se att jag hängde med så pass bra som jag gjorde (32:a på sträckan och tappade 1 minut på täten) men en fantastiskt tråkig sträcka. Orientering? Tveksamt. Det blir ju mer ett terränglopp.

Ja,ja potentialen finns för bättre resultat för alla lag. Roligt!

Kommentarer

  • Enga säger:

    Kanonbra lopp! Tycker jag trots att jag inte är din vän längre :-(

    Kanske är en stor del av framgången alla Rodhennattslopp som börjar ge resultat;-)

    Vi ses väl den fina helgen med Göteborgsvarvet.

    2007-04-30 | 11:10:30
    Bloggadress: http://www.enga.bloggagratis.se
  • Sofia säger:

    Du kan få vara min vän igen men jag åker till Dalarna när du springer varvet.....

    Jag hoppas Rodhenloppet ger dig resultat på varvet. Sub2.

    2007-05-02 | 07:46:55

Kommentera inlägget här: