Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Cykel och WW....

Kategori: Allmänt

Det blev en riktigt fin cykeltur i lördags i strålande sol och fina stigar. Var uppe och cyklade i Rannebergen och det var oväntat bra cykling. Fina stigar utan rötter uppskattas!

TIllbringade en hel del tid framför datorn med att följa SM. Visst är det lite spännande men man hade ju helldre varit där. Provade att springa 10 steg igår och det var ingen positiv överaskning. Det gör fortfarande ont i foten när jag sätter tryck på den. När jag går känner jag väldigt lite men löpning är värre.  Hoppas att det släpper snart. Nu är det ju en vecka sen jag sprang på den och jaghade hoppats att kunna springa 10 minuter på onsdag men nu känns det tveksamt. Kanske en rejäl promenad?

Ikväll blir det bara styrketräning och lite motionscykel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: