Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

8.47

Kategori: Allmänt

Jag hade faktiskt cyklat upp på 8,47 i maj 2005. Men det var också det året jag cyklade enormt mycket p.g.a av skada. Jag minns i och för sig känslan den dagen jag krossade rekordet. Enormt pigga ben och känslan av att aldrig bli trött. Jag vet att jag cyklade ruggigt fort på den första flacka biten. Ja,ja man blir i alla fall sugen på att slå rekord.

Foten är kass. Känner forfarade av löpningen i lördags. Lite, lite irriterat men det vill inte ge med sig. Tror jag blir tokig, på dåligt humör blir jag helt säkert.

Började på keramiken igår också och det gick INTE bra. Ibland undrar man om man inte blir sämre med tidens gång. Slängde tre saker igår som jag inte orkade ta hand om för de var så fula. Har aldrig slängt saker som jag drejat klart. Nåja, får väl hoppas att jag var lite ringrostig och att det går bättre nästa gång!

Idag står styrka och WW-intervaller på schemat. Eventuellt avslutar vi med ett IKEA-pass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: