Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Trött!

Kategori: Allmänt

Ett träningspass så är man helt slut. Måste nog börja träna igen, men ytterligare en lite lugnare vecka även om det nog blir något mer pass än förra veckan.

Problemet just nu är att hinna färdigställa kartan i tid. Det tar otroligt lång tid att rita en karta även om Kortiskullen är en liten karta. Idag skall jag hem och försöka hinna reka det sista som inte är skog innan det blir mörkt. Skogsdungarna behöver jag lite hjälp med av någon som faktiskt har ritat riktiga kartor. Ja, ja vi får väl se hur bra den blir. Det går ju att fila i all oändlighet innan det blir bra!

Foten börjar bli bättre. Nu har jag kunnat gå på den helt utan smärta i två dagar och om några dagar kan jag nog jogga 10 minuter. Ska bli kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: