Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Skrället kom hem.

Kategori: Allmänt

Jag försonades med min kära cykel och cyklade snällt hem henne. Det blev dock inte Sävedalen utan suget efter grusåttan blev för stort. Persade nog med sådär 15 minuter. Har inte exakt koll på tiden men ca 20 minuter på ett varv. Totalt cirka 90 minuter.

Cyklade sedan som akutcykel till min käresta som provade våra nya rullskidor. Kollade grusläget och eventuella bilar i korsningar. Blev inte sådär jättesugen när jag såg vilken fart man får upp på rullskidor och bromsar finns ju inte. Det kan bli en väldigt spännande historia här på bloggen efter mitt första rullskidpass.

Får se vad som händer med träning idag. Skulle nog behöva vila mig i form till helgen. Behöver ett träningsprogram för att strukturera upp träningen bättre. Har fått svara på ett antal frågor från PT inför nästa säsong.

1. Vad är viktigast att förbättra inför 2007?
2. Vilka är dom stora målen under 2007?
3. Vad har fungerat bra och mindre bra rent fysiskt under 2006?
4. Vad har fungerat bra och mindre bra ol-tekniskt/mentalt under 2006?
5. Speciella önskemål, antal pass/v, vilodagar. andra aktiviteter som spelar in.

Inga enkla frågor men någon dag ska jag kanske brodera ut mina svar här på bloggen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: