Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nyanställd.

Kategori: Allmänt

Var på anställningsintervju igår och kan nu titulera mig spinninginstruktör igen. Ska bli jätteroligt att komma igång och ha pass igen. Blev dock lite överaskad igår när jag på intervjun blev ombedd att hålla ett spinningpass. Det var 6 år sen sist så det kändes aningen ringrostigt och lite udda att bara ha en deltagare. Men jag slapp undan efter två låtar. Än så länge har jag inget fast pass utan skall vikariera fram till nyår då jag får ett eget pass. Då är ni välkomna att svettas!

Foten mår sådär. Det gör fortfarande lite ont att gå på den. Idag blir det WW. Imorgon blir det Marit Bergman. STORT!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Instämmer fullt i den braiga idén, min fot - ditt knä och vi lär kunna springa in rätt många miljoner ;-)

    2006-10-11 | 17:38:42
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.se

Kommentera inlägget här: