Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Lite simning och mycket överkroppsarbete.

Kategori: Allmänt

Handlade till 80-talskvällen igå och fick rejäl träning på köpet. Jag hade fyra JÄTTEtunga påsar som jag fick bära i omgångar från bilen, bar två påsar 15 meter, ställde ner dem, hämtade de andra två bar dem 30 meter, hämtade de andra två... När jag hade en trappavsats kvar kom Jonas hem. Undrar om han hade stått och väntat runt hörnet?

Imorse hade jag crawlprivatlektion. Jag blir nog aldrig någon bra simmaren för jag tycker att det är så otäckt att ha huvudet under vatten när man simmar. Man får ju bara vatten i näsan, äckligt.

Kommentarer

  • Palmen säger:

    Tänk på att inte andas in med näsan när den är under ytan bara så är det inte så farligt.
    Låter bra att det är någon mer som har lagt ner träningen för tillfället. Kanske hakar på och börjar om v 43.
    Trösta Jonas nu för i morgon ska jag krossa honom på cykel.

    2006-10-14 | 23:30:28

Kommentera inlägget här: