Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

krokigt utropstecken

Kategori: Allmänt

Sprang 30 minuter igår. Började känns lite i foten efter 5 minuter men sen blev det som inte värre och idag har jag lite ont i foten. Det känns mest som om jag får sendrag under foten hela tiden. Provade att ta några löpsteg i morse och det kändes inte värre. Så vad gör man nu? Har inte bestämt mig än men om jag springer 25-manna handlar det om cirka 35 minuters löpning. Om jag låter bli att springa på uppvärmningen vilket jag nog får göra annars blir det ju en ganska lång löpning. Får avvakta och se hur fossingen mår de närmsta timmarna när jag kommer igång. Inledde dagen med en tidig cykeltur till gymmet. Kallt om fingrarna! Ikväll skall jag cykla hem skrället. Blir nog en tur bort mot Sävedalen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: