Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Hallå, vem där?

Kategori: Allmänt

Kollade in statistiken på bloggen idag. Det är 6-10 personer som läser varje dag. Jag vet ju om en 3-4 personer som jag tror är inne och läser nästan varje dag men man kan ju inte låta bli att undra vem ni andra är! Men det är ju helt OK att vara anonym, jag blev bara lite nyfiken.

Bjöd in till 80-tals filmtjejkväll igår och det visade sig engagera många! Nästa fredag ska vi kolla på Can´t buy me love och äta mat inspirerad av 80-talet. Åsikterna verkar gå isär om vad man åt på 80-talet. Min personliga 3-rätters 80-talsmiddag måste nog bli toast skagen, flygande jacob och glass-a- four.

Idag åker vi till 25-manna och det ska blir jättekul att springa även om jag oroar mig lite för min fot. Det kommer att gå bra att springa men frågan är om jag får allt för ont efter? Vi får väl se. Det är ju snart dags för grundträning igen och då vill jag vara hel och frisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: