Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det går bra

Kategori: Allmänt

Joggade 15 minuter efter cyklingen igår och det kändes nästan ingenting under löpningen. Möjligtvis ömmar foten lite under belastning men jag känner ingenting efteråt.  Ska prova 20 minuter nästa gång. Och som det ser ut nu så kommer jag nog att göra orienteringscoemback på lördag. Det blir nog en öppen 3 på Rhodennatten. Gissar att banan mest går på stigar så det ska nog fungera om jag är försiktig och promenerar när det är allt för ojämt underlag.

Annars fungerar träningen bra hitills:-) Körde igenom mitt spinningpass på motionscykel igår. Det börjar ta form nu och känns ganska bra inför morgondagen. Idag har jag hunnit med lite styrka nu på lunchen och kvällen får tillbringas i Valhalla. Några fler pass WW-intervaller lär det bli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: