Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Bra såklart, men inte trollbindande.

Kategori: Allmänt

Var på Marit Bergman igår och hade höga förväntningar. Det pratas ju så ofta om att Marit är en liveartist. Jag får väl säga att jag inte riktigt håller med. Några låtar var magiskt bra (Can I keep him, forever doesn´t live here anymore, I will always be your soldier) men det blev aldrig riktigt gåshudskänsla. Vad jag framförallt gillar med Marit är hennes röst och den kommer inte riktigt till sin rätt  när de krämar på så högt att instrumenten tar över. Men som sagt, jag har väntat länge på att få se henne live och det var kul! Var dock mäkta irriterad på 85 minuters försening. Framförallt de 25 minuters väntan mellan sista förbandet och Marit. Det blev en sen kväll. zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Med träningen går det sådär. Har tagit höstuppehåll och tränar bara när jag känner för det. Hitills har det varit två 30-minuterspass i Valhalla. Det blir nog inte så mycket träning innan helgen men då blir det nog både cykel och test av rullskidorna. Startar upp grundträningen vecka 43. Ska bli kul att se vad PT har att erbjuda.

Ikväll måste jag städa inför tjejkvällen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: