Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Äntligen fredag!

Kategori: Allmänt

Det har varit en konstig vecka med massor av grejer att fixa. Ska bli skönt med lite helg. Ännu en helg utan något inplanerat. Nu börjar det nästan bli lite långtråkigt. Man är ju van att åka bort nästan alla helger eller åtminstonde tävla både lördag och söndag. Men nu skall jag komma igång med träningen så då försvinner helgerna fort!

Var på spinning igår. Gäller att prova så många pass som möjligt innan det är dags att göra mitt egna pass i helgen. Ja, just det, jag vet nog vad jag ska göra i helgen. Spinningpass! Det lär ta ganska många av helgens timmar.

Min träning i till veckan:

Mån Distans
Tis WW-intervaller (2-3-4-4-3-2)x2 1 minut vila
      Styrka
Ons Vattenlöpning distans ÅP 45 minuter
        Spinning 45 min

Tors Distans

        Styrka
Fredag Vila- Resdag till Gimo
Lördag och Söndag Kortare rullskidpass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: